fredag 25. mai 2012

KLASSENS AKR0BAT

KLASSENS AKR0BAT !
Mats er en ivrig turner. Derfor bestemte vi oss for å lage et intervju med han om turn og pokaler han har vunnet.
-Når startet du på konkurranseturn?
-Jeg startet på konkurranseturn i 2009.
-Hva heter trenerne deres?
-Kristian, Bjørnar og Tommy.
-Har du vunnet mange ganger?
-Ja, det har jeg.
-Hvor mange pokaler har du vunnet?
-Det vet jeg ikke helt.
Han går inn på rommet sitt og teller pokaler og kommer ut igjen:- 32!
-Har du fått mange venner igjennom idretten?
-Ja, det har jeg fått.
-Hvor mange?
 Å, seriøst.. Jeg vet ikke.
-Vil du bli trener?
-Eh… Ja.
-Vil du bli turner som voksen?
Nei, jeg har ikke tenkt til det, eller kanskje…
-Hvorfor vil du ikke fortsette som voksen?
For… eller jeg vil jo, men jeg har tenkt til å bli proff skikjører.
Mats mener at det er mange flinke på turn og han har mange favoritter og forbilder.
Han mener heller ikke at han ikke sliter så veldig.
Og en ting du ikke visste om Mats: Han har et marsvin som heter Pelle!
Og et siste spørsmål:
-Har du noen tips til de som vil bli gode i turn?
-Hvis du vil, så må man først begynne, høre nøye på treneren og så bli bedre!
Takk for intervjuet!



 Laget av Nora Otilie og Mathea!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar