torsdag 18. februar 2016


Intervju med de på skøytebanen.

Eline på 6.trinn har intervjuet Ingrid(5.trinn), Aurora(4.trinn), Jonathan(4.trinn) og Mia N. A(6.trinn) om hvordan det varpå skøytebanen for noen uker siden, og litt om de synes det var gøy å være på isen. 

Vi spurte om det er det morsomt at Mosserød skole har sin egen skøytebane?

Det er veldig gøy at Mosserød har sin egen skøytebane, fordi da slipper vi å reise til andre skøytebaner, sier alle sammen.



Vi lurte på om de tror alle skoler har sin egen skøytebane?

Nei, jeg tror ikke at alle skoler har sin egen skøytebane fordi de har kanskje ikke plass, sier Mia N.A.(6.trinn)



Det er mye som skjer på skøytebanen, og vi lurte på om de leker en spesiell lek?

Jeg leker ingen spesiell lek på skøytebanen men noen ganger sisten, sier Jonathan (4. trinn)



Vi spurte om hvilken klasse det er som er mest på skøytebanen?

Jeg tror at 4, 5 og 3. trinn er de som er mest på skøytebanen, sier Ingrid(5.trinn)



Håper dere at de på Mosserød skole fortsetter å lage skøytebane på vinteren?

Ja, sier alle i kor.



Vi spurte om de leker dere mest på skøytebanen på vinteren?

Det spørs noen ganger leker vi på skøytebanen og noen ganger på snø haugene, sier Jonathan og Aurora (4.trinn)



Leker dere med noen på skøytebanen, hvis dere leker med noen hvem er det?

Jeg leker med venninnene mine og de i klassen, sier Aurora(4.trinn)



Vi spurte om de pleier å falle?

Jeg faller noen ganger, men nesten aldri, sier Mia N. A(6.trinn)



Laget av Eline (6.trinn)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar