onsdag 24. september 2014

Skogdag


 

Tirsdag den 23. var vi på tur med hele skolenJ

Turen gikk til Hjertås. Det var mange aktiviteter og grilling.

 

Noen av aktivitetene var morsommere enn de andre. En av aktivitetene var å gjette hvor mange Non-Stop det var i et glass. Vinneren var Stian fra 6trinn. Han var bare 2 poeng unna rett svarJ

Vi håper at alle hadde det moro hele dagen. Sånn som disse gutta.

 
 
 
 
 
Det var bål med grilling. Det ble en del svidde pølser den dagen. Noen mistet dem, noen fikk beholde pølsene. Heldigvis var det flere spiste pølse enn det som ble mistet i bålet.

Jeg var på smak (Tobias). Jeg tror det var den morsomste aktiviteten og være på, men det vet jeg ikke sikkert. Det var moro for jeg fikk gitt folk forskjellige smaker, og noen av de var ikke akkurat av de beste kan jeg si. Jeg tror de fleste likte sjokolade best. 

Vi på 6trinn hadde 8 av aktivitetene. Noen av de andre postene var spikking og bestemmelsesduker. Noen av postene våres var blant annet: Kims lek, kjenne på ting, instrumenter og fuglelyder.

Vi er sikker på at alle som var på denne dagen koste seg veldig.

 

Skrevet av: Stian og Tobias



 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar