mandag 13. juni 2016

Intervju med rektor.
De siste ukene før sommeren har vi fått høre at rektoren vår skal bytte skole. Vi spurte derfor om vi kunne intervjue henne. 

Vi lurte på hvor lenge har du vært rektor på Mosserød skole.
Jeg har vært rektor i 13 år.

Vi lurte på hvorfor hun skal bytte skole.
Jeg vil jobbe på en mindre skole, og jobbe litt mer med elevene. Det er et stort ansvar å være rektor på en stor skole.

Vi lurte på hvilken skole du skal bytte til.
Jeg skal være rektor på Helgerød.

 Vi lurte på hva som har vært det beste med å jobbe på Mosserød skole.
Det beste har vært å møte positive elever, som er klar for å lære.

 Vi lurte på hvordan har det vært å være rektor på Mosserød skole.
Det har vært kjempe spennende, variert, jeg har lært mye og å være i utvikling.

Vi lurte på om du kommer til å savne Mosserød. Hvorfor?
Ja, jeg kommer til å savne Mosserød, fordi jeg har vært her lenge. Jeg vil savne de glade ansiktene hver dag, og de jeg jobber veldig tett med. Den pene, flotte og store skolen.
 Vi lurte på hva som er ditt/dine beste minner.
Fellessamlingene og når jeg ble 60 år. Det var stort!

Vi lurte på hvem som er den nye rektoren.
Kristin Flåtten er den nye rektoren. Hun kommer fra Helgerød. Vi bytter skole!

Vi lurte på om hun skal være rektor på Helgerød.
Ja, jeg skal være rektor på Helgerød. Jeg skal jobbe med de samme tingene, bare at det er en mindre skole og færre elever.

Skrevet av: Vina, Mari, Johanne og Eline.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar