mandag 13. juni 2016

Intervju med Kjersti Ask
Avdelingsleder Kjersti Ask skal bytte skole, og vi hadde en liten prat med  henne. 
Vi lurte på hvor lenge hun har jobbet på Mosserød.
-Jeg har jobber her i 23 år.
Vi lurte på hvorfor hun skal bytte skole.
-Jeg vil prøve noe nytt.
Vi lurte på om hvilken skole hun skal bytte til.
-Jeg skal bli avdelingsleder på Virik skole.
Vi lurte på om hva hun synes er best med å jobbe her.
-Jeg synes det er hyggelige barn, stor glede og fint uteområde.
Vi lurte på om hvordan har det vært å være avdelingsleder på Mosserød.
-Spennende å få lov til å følge barn i tre år.
Vi lurte på om hun kommer til å savne Mosserød. Hvorfor?
-Ja, jeg kommer til å savne alle barna.
Vi lurte på hva det beste minnet hennes er.
-Engelsktimene i 2. trinn- 6. trinn (De som begynner i 7. trinn).



Skrevet av: Eline, Vina, Mari og Johanne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar