mandag 4. april 2016


Intervju med Anne May Furuheim og May Caroline Johansen

Vi har intervjuet Anne May og May Caroline om hvordan det er å jobbe som lærer på Mosserød skole.


-Hvordan er det å være lærer på Mosserød?

-Det er veldig gøy og fint å være på Mosserød skole.

-Hvor godt kjenner dere elevene?

-May Caroline: jeg kjenner elevene jeg har hatt og de jeg har nå. Anne May: jeg kjenner elevene veldig godt.


-Var skolen annerledes før?

-Ja den var annerledes før, vi brukte ikke så mye pc og det var klasser før.

-Synes du det er gøy å jobbe her, hvorfor?

-Det er flotte elever og voksene her og det er en ny og flott skole.

-Hva hadde du blitt hvis du ikke hadde blitt lærer, hvorfor?

-Mai Caroline: jeg vet ikke, jeg har alltid villet vært lærer. Anne Mai: Da hadde jeg blitt arkitekt og sett nye hustyper.

-Hva er yndlingsfaget ditt?

-Norsk svarer begge.



Laget av Sindre B-K og Sindre A-H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar