tirsdag 16. desember 2014

Årets danser i freestyle.



Helene fra 6.trinn har vunnet 3 pokaler i freestyle. Hun var på en konkurranse som het «årets danser». Her skal du få høre litt om det.
1.    
     Når begynte du med freestyle?
- For ca. 1år siden

2.    Er det gøy å danse freestyle? 
- Det er gøy fordi jeg føler meg fri når jeg danser.


3.    Hva føler du når du danser?
- Jeg føler at det er veldig gøy fordi jeg vet jeg kan bli bedre og kommer i høyere dansegrupper.

4.    Har du vunnet noe før og hvor mange?
- Ja, jeg har vunnet 20 pokaler til sammen!


5.    Hvorfor begynte du med freestyle?
- Fordi jeg så en jeg kjente som danset freestyle og da fikk jeg også lyst til å prøve.

6.    Er det gøy og vinne pokaler? 
- Ja, det er veldig gøy å vinne fordi det er kult å få flere pokaler til min samling.

7.    Hvor mange forskjellige danser har du danset?
- Singelfreestyle, singelslow, dobbelfreestyle, dobbelslow.




Laget av: Kaja og Stian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar