torsdag 19. oktober 2017

SKOGDAG FOR 6.TRINN


SKOGDAG FOR 6.TRINN🏞

Intervju med Helene og Sara Marie!

Hva likte du best av aktivitetene?

Sara Marie: Å leke krig med noen i klassen.

Helene: Å leke krig og bygge tårn av kongler.

 

Liker du å være i skogen?

Sara Marie: Ja, jeg elsker å være i skogen. Jeg var mye i skogen når jeg var liten.

Helene: Ja, det er gøy å være i skogen.

 

Hvordan var aktivitetsgruppene?

Sara Marie: Veldig fint å være i gruppa fordi vi samarbeida.

Helene: Bra og rettferdige lag.

 

Hvem spiste/var dere med?

Begge: Marie, Helene, Hedda Maj, Maren, Nanna, Sara Marie og Felicia.

 

Hva spiste dere?

Sara Marie: Kalde pølser med brød ketchup og sennep, marsmellow og kaldt vann.

Helene: Pølser, kjeks, kakao og kald drikke.

 

Hvorfor hadde dere den dagen bare for 6. trinn?

Sara Marie: Husker ikke helt, men tror det er fordi vi skulle prøve å få nye venner.

Helene: Jeg tror det er fordi vi skulle ha en koseaktig dag før høstferien og for å få med alle i leken.

 

Klarte du å få noen nye venner da?

Sara Marie: Ja, jeg fikk noen flere å være med.

Helene: Ja, jeg også!

 

Hvordan har dagen vært?

Sara Marie: Kjempemorsom.

Helene: Morsom og kjempe gøy!

 

 

 

 


Laget av Hedda Maj og Marie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar