mandag 25. september 2017

Balldag 2017


Balldag 2017

Vi har hatt balldag i Bugården. Det var veldig gøy! Vi har intervjuet noen fra 4. 6. og 7.trinn i løpet av balldagen.



Hva har vært gøyest hittil?

Liv Astri (4.t): Spille håndballkamp!

Sophie (6.t): Håndballkampen mot trinnet.

Oliver (6.t): Å spille sammen.

Erlend og Snorre (6.t): Vinne håndballfinalen med guttene.

Tuva og Julie: (7.t): Å spille og vinne håndballen.

Hedda Maj (6.t): Spise med venner.

Hva synes du om at Mosserød har balldag hvert år?

Liv Astri: Bra for det er gøy!

Sophie: Det er gøy!

Oliver: Det er bra for det er morsomt å være i aktivitet.

Erlend og Snorre: Veldig bra!

Tuva og Julie: Veldig bra for da har vi noe annet enn vanlig skoledag.

Hedda Maj: Jeg synes det ikke er så bra for det er ikke alle som liker ballaktiviteter.

Hva valgte du av håndball og fotball, og hvorfor?

Liv Astri: Begge for jeg hadde lyst til der.

Sophie: Begge for det er gøy.

Oliver: Begge for begge deler er morsomt!

Erlend og Snorre: Begge fordi det er kjempegøy.

Tuva: For jeg går på håndball og fotball det er gøy.

Julie: Begge for det er morsomt.

Hedda Maj: Fotball fordi jeg er ikke så veldig glad i noen av delene og jeg kan fotball best.

Går du på noe ball aktiviteter på fritiden?

Liv Astri: Ja, fotball.

Sophie: Nei. Jeg går ikke på noe ballaktiviteter, men jeg går på turn.

Oliver: Ja, håndball og fotball.

Erlend: Ja, jeg går på fotball.

Snorre: Jeg går basket og fotball.

Tuva: Fotball og håndball.

Julie: Nei, jeg går ikke på ballaktiviteter.

Hedda Maj: Nei! Jeg gjorde det før, men det var kjedelig og skummelt for jeg var keeper.

Hva følte du når dere vant fotball/håndballfinalen?

(7t) Tuva og Julie: Det var veldig gøy å vinne håndballfinalen!

(6t) Erlend, Snorre og Oliver: Vi ble kjempeglade da vi vant håndballfinalen for guttene!

(6t) Ingrid og Sophie: I semifinalen vant vi 2-1 mot 7.trinn, og i finalen vant vi 11-0 mot 4.trinn. VI SYNES DET VR VEELDIG GØY!!

Skrevet av Maren og Ingrid

 

 

 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar